welcome























★*∴*دلگیربی وفایی★*∴*

بعد ازغیبتی چندماهه دوباره شروع به کارکردم...مدیریت .بلاگ


سلام به همه ی شمادوستان عزیز

امیدوارم که دروبلاگم لحظات خوبی رابگذرونید

من علیرضاهستم این تقریباباراولی نیست که وبلاگ دارم

ولی می خوام این وبلاگم را تـــک کنم

این وبلاگ موضوع معینی ندارد منتهای عکس های زیباوعاشقانه

وداستان های کوتاه و...

لــــطفاهم بعدازخــواندن هرمطلب نظرخودرادرج کنیــد



نظرات شما عزیزان:

شیرین
ساعت8:58---26 آذر 1391
حــوصــله ام بـــرفــي سـت !



بــا يـک عــالــمه قنـــديـــل دلتـــنگي ،



از گــوشـه ي دلــــم آويـــــزان !



آهــــاي !



کـــافــي ســت کمــي "هــا" کنــيد ،



تـــا کــه آب شــــوم !!!



جلال
ساعت14:39---17 آذر 1391
سلام من شما رو لینک کردم. اگه خواستید منو لینک کنید مرسی

سعید
ساعت20:34---10 آذر 1391
سلام خوفی؟؟؟؟وبلاگت عالیه به منم سر بزن و نظر بده.راستی لینکم کن یادت نرهههه

milad235
ساعت20:04---10 آذر 1391
سلام دوست من

خداييش مطالب توپي داري.
من خودمم وبلاگ دارم و ميدونم که زحمت زيادي ميکشي.
اميدوارم موفق باشي.
راستي يه پيشنهاد بدم

ميدونم که تو هم مثل من و بقيه بدنبال سيستم هاي کسب درآمد بودي و هستي و احتمالا تا حالا چيزي بدست نياوردي!!!!

خب يه پيشنهاد توپ دارم بهت.
من خودم هم اتفاقي با سيستم ميهنا آشنا شدم.خيلي جالبه.
روزانه فقط5 دقيقه ميريم و روي تبليغات سايت کليک ميکنيم و در ازاي هر کليک پول بدست مياريم.
شايد بگي که پول به ازاي هر کليکي که سايت بهمون ميده کم هست.
خب منم قبول دارم.
ولي تو فرض کن که به 10 تا از دوستات هم بگي و بيان و زيرمجموعه تو بشن
از اين به بعد وقتي اونا هم کليک ميکنن بازم به حساب تو افزوده ميشه و اينطوري خيلي راحت ميتوني درآمد فوق العاده اي داشته باشي.
ميدونم الان فک ميکني که دارم الکي تبليغ ميکنم
ولي من خودمم عضو اين سايت شدم و مزاياي اين روش کسب درآمد رو هم ميدونم.
پس بيا يا علي بگيم و باهم شروع کنيم

به اين آدرس برو
http://mihna.ir/?v=r
و ثبت نام کن.
هنگام ثبت نام اسم معرف رو ميخواد که بايد اسم من رو بنويسي:
milad235
از اين به بعد ميتوني اسمت رو به دوستات بدي تا اونا زيرمجموعه تو بشن

بعد که ثبتنامت تموم شد، ميتوني از بالاي سايت روي تبليغات کليک کني و مشاهده کني که پول به حسابت واريز ميشه.
یادت باشه برای نمایش تبلیغ روی علامت تیک ظاهر شده باید کلیک کنی.

اگه هم مشکلي يا سوالي بود از طريق ايميل من در خدمتم دوست من.
.


محمد حسن
ساعت23:07---1 آذر 1391
سلام وبت عاليه توپه توپ به منم سر بزن ....تبادل لينك خواسي بكني بگو

حسن
ساعت11:02---1 آذر 1391
با افتخار فراوان لينگ شديد منتظر ورود دوباري تان هستيم مديريت انلاين

golponeeeeeeeeeeeeeeeeeh
ساعت22:15---30 آبان 1391
liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiike
be manam sar bezanid


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 30 آبان 1398برچسب:,ساعت 21:47 توسط ali hardanzadegan| |


آخرين مطالب
» تنهایی...
» عیدت مبارکه...
» نمی دانم...
» چهــــــ زیباستـــــــــ
» بیادتم
» شکلک زیبای دوستت دارم...
» SMSعاشقانه...
» غمگین دیدارم...
» تنگه تنگ...
» مرانگاه کن...
» چه زیباست...
» امشب که نهم برسر. قرآنِ تو را تا صبح، خواهم که به درگاهت . آشفته کنم مویم
» یه خبرمهم
» بین من وزمین
» اگه یباردیگه بدنیابیای دوست داری کدوم باشی؟
» وقتــی
» ....

Design By : WeblogBartar.com