SMSعاشقانه...























★*∴*دلگیربی وفایی★*∴*

بعد ازغیبتی چندماهه دوباره شروع به کارکردم...مدیریت .بلاگ

تا دیروز ، هرچه می نوشتم عاشقانه بود

از امروز ، هرچه بنویسم صادقانه است

عاشقانه دوستت دارم  . . .

 

 

در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟

مثل آرامش بعد از یک غم ، مثل پیدا شدن یک لبخند

مثل بوی نم بعد از باران ، در نگاهت چیزیست که نمیدانم چیست ؟

من به آن محتاجم !

 

 

 

می دانی … !؟ به رویت نیاوردم … !

از همان زمانی که جای ” تو ” به ” من ” گفتی : ” شما “

فهمیدم

پای ” او ” در میان است  . . .

 

 

 

تنهایی یعنی :

ذهنم پر از تو و خالی از دیگران است ، اما کنارم خالی از تو و پر از دیگران است !

 

 

 

به همون اندازه که ماهى دوست نداره برسه به خشکى دوست دارم . . .

 

 

 

گفت : دوستت دارم

هر چه گشتم مثل تو پیدا نشد

گفتم : خوب گشتی ؟

گفت : آره

گفتم : اگه دوستم داشتی نمی گشتی . . .

 

 

 

آرزو کن با من

که اگر خواست زمستان برود

گرمی  -دست - تو اما باشد

آرزو کن با من

“ما” ی ما ” من” نشود

سایه ات از سر  -تنهایی - من کم نشود . . .

 

 

 

به اندازه ی …..

بی خیال ….

تو فکر کن دوستت ندارم

من از پس اندازه گرفتنش بر نمی آیم !

 

 

 

به دلم نشستی ولی دو زانو ! معذب نباش T برو عقب قشنگ تکیه بده T پاهاتم دراز کن T این دل فقط جای توئه

 

 

 

بیستون کنده شد و عشق به جایی نرسید / دگر از تیشه ی فرهاد بدم می آید

 

 

 

 

جلوی بعضی از خاطره ها باید نوشت : آهسته یادآوری شوید ، خطر ریزش اشک

 

 

آدمی را دیدم با سایه ی خود درد و دل میکرد ! چه رنجی میکشد او وقتی هوا ابریست !

 

 

 

چه سخت است در جمع بودن ولی در گوشه ای تنها نشستن / به چشم دیگران چون کوه بودن ولی در خود به آرامی شکستن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:,ساعت 12:21 توسط ali hardanzadegan| |


آخرين مطالب
» تنهایی...
» عیدت مبارکه...
» نمی دانم...
» چهــــــ زیباستـــــــــ
» بیادتم
» شکلک زیبای دوستت دارم...
» SMSعاشقانه...
» غمگین دیدارم...
» تنگه تنگ...
» مرانگاه کن...
» چه زیباست...
» امشب که نهم برسر. قرآنِ تو را تا صبح، خواهم که به درگاهت . آشفته کنم مویم
» یه خبرمهم
» بین من وزمین
» اگه یباردیگه بدنیابیای دوست داری کدوم باشی؟
» وقتــی
» ....

Design By : WeblogBartar.com